Nabór do projektu Dolnośląska Klinika Przedsiębiorczości

22.03.2022: OGŁOSZENIE O I. NABORZE BIZNESPLANÓW

(dla uczestników projektu II edycji, grupa 3.)

w ramach projektu:

„DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

 

Projekt realizowany w ramach PO WER 2014-2020 – Poddziałanie 1.2.1

 

Informujemy, że w terminie: 29.03.2022 – 05.04.2022odbywać się będzie nabór biznesplanów uczestników trzeciej grupy w ramach II edycji wsparcia.

Uczestnicy projektu, którzy wzięli udział w minimum 80% godzin szkolenia przewidzianych dla nich na etapie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym podczas rekrutacji, mogą starać się o przyznanie wsparcia finansowego na rozwój działalności gospodarczej.

W tym celu zobowiązani są do złożenia biznesplanu wraz z niezbędnymi załącznikami zgodnie z zapisami określonymi w §3. Procedura składania biznesplanów, REGULAMINUPRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ  WSPARCIA POMOSTOWEGO.

Regulamin oraz wzory załączników są dostępne na stronie projektu w zakładce DOKUMENTY DOTYCZĄCE REALIZACJI WSPARCIA.

Zał. nr 1_Biznesplan, do Regulaminu PŚF

wraz z załącznikami:

  1. potwierdzenie wykonania usługi szkoleniowej, poświadczające udział w minimum 80% godzin szkoleń przewidzianych dla uczestników projektu na etapie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym podczas rekrutacji Zał. a. do Biznesplanu_Potwierdzenie wykonania usługi szkoleniowej,
  2. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym
    i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie/lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (Zał. 2 do Regulaminu przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego),
  3. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (Zał. 3 do Regulaminu przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego),
  4. szczegółowe zestawienie towarów i usług przewidzianych do zakupienia w ramach realizacji biznesplanu wraz ze wskazaniem ich parametrów technicznych lub jakościowych oraz wartości jednostkowej -w kwotach brutto, bez wyszczególniania kwoty podatku VAT (Zał. d. do Biznesplanu_ Szczegółowe zestawienie zakupów towarów i usług),
  5. dokumenty poświadczające posiadany potencjał w zakresie wykształcenia i kwalifikacji,
  6. zbiór oświadczeń (Zał. f. do Biznesplanu_Oświadczenia UP wnioskującego o przyznanie środków).

 

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia biznesplanu wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji.

Osobiście dokumenty można składać w:

  • Biurze Projektu: Wrocław 53-201, gen. Józefa Hallera 123.

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 09:00 do 16:00.

  • Biurze terenowym Fundacji Imago: Ząbkowice Śląskie 57-200,
  1. Melioracyjna 3.

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 09:00 do 16:00.

Elektronicznie:

  • w formie przesyłki opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu;
  • w formie skanu. Dokumenty takie muszą być przesłane w spakowanym pliku i zabezpieczone hasłem, które będzie przesłane w innym e-mailu.

 

Wymagane jest dostarczenie oryginalnej wersji biznesplanu do Biura Projektu w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty wpływu wersji przesłanej e-mailem.

Dokumenty w formie elektronicznej będzie można wysyłać na adres: biuro@fundacjaimago.pl

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

********************************************************

 

Informujemy, iż osoby zainteresowane udziałem w projekcie „DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI”, w terminie 17.03.2022 – 31.03.2022 mogą składać Formularze rekrutacyjne w ramach TRZECIEJ EDYCJI rekrutacji do ww. projektu.

Zapraszamy do zapoznania się z obowiązującymi dokumentami dostępnymi w zakładce PROJEKTY – AKTUALNE – PROJEKT DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.

Wsparcie w ramach projektu realizowane będzie na rzecz 80 uczestników w ramach IV edycji, w każdej edycji wsparciem objętych zostanie 20 osób zakwalifikowanych do projektu.

NABÓR W RAMACH III EDYCJI REKRUTACJI DOTYCZY 20 osób.

Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z zapisami REGULAMINU REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE:

W przypadku wpłynięcia liczby wniosków dwukrotnie przekraczającej planowaną liczbę uczestników projektu na daną edycję rekrutacji, tj. powyżej 40 wniosków – Fundacja Imago zastrzega sobie prawo do skrócenia terminu naboru. W niniejszej sytuacji Fundacja Imago, poinformuje o terminie zakończenia przyjmowania formularzy rekrutacyjnych na stronie internetowej co najmniej 1 dzień przed zakończeniem naboru formularzy.

Zgodnie z § 7. ustęp 3. Regulaminu rekrutacji uczestników projektu „ W uzasadnionych przypadkach, zwłaszcza w przypadku wpłynięcia niewystarczającej liczby zgłoszeń lub braku możliwości wyłonienia pełnej liczby Uczestników Projektu, Beneficjent zastrzega sobie prawo do wydłużenia lub ogłoszenia dodatkowego naboru dokumentów.”

Ponadto informujemy, że weryfikacja spełniania kryteriów grupy docelowej odbywać się będzie na podstawie zaświadczenia z ZUS, orzeczenia lub innego dokumentu dotyczącego stanu zdrowia, oświadczeń niezbędnych w weryfikacji spełnienia wymogów dotyczących warunków udziału.

ZAPRASZAMY do kontaktu Wszystkich zainteresowanych,

chętnie odpowiemy na dodatkowe pytania.

Telefon: 518 642 323

E-mail: biuro@fundacjaimago.pl

 

Osoby zainteresowane uczestnictwem w projekcie zapraszamy do złożenia dokumentów rekrutacyjnych w formie papierowej – osobiście lub przesyłką pocztową bądź kurierską, na adres:

  • Biura Projektu – Fundacja Imago: Wrocław 53-201, al. gen. Józefa Hallera 123.

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 09:00 do 16:00.

  • Biura terenowego Fundacji Imago: Ząbkowice Śląskie 57-200, ul. Melioracyjna 3.

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 09:00 do 16:00.

lub w formie elektronicznej, na adres e-mail:

biuro@fundacjaimago.pl

 

*************************************************

 

Informujemy, że nabór formularzy rekrutacyjnych w ramach DRUGIEJ EDYCJI zostaje przedłużony do dnia 21.03.2022 r.

Zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych – ostatnie 2 wolne miejsca w grupie IV.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w projekcie zapraszamy do złożenia formularza rekrutacyjnego

w formie papierowej – osobiście lub przesyłką pocztową bądź kurierską, na adres:

  • Biura Projektu – Fundacja Imago: Wrocław 53-201, al. gen. Józefa Hallera 123.

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 09:00 do 16:00.

  • Biura terenowego Fundacji Imago: Ząbkowice Śląskie 57-200,

ul. Melioracyjna 3.

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 09:00 do 16:00.

lub w formie elektronicznej, na adres e-mail:

biuro@fundacjaimago.pl

 

****************************************************

 

28.02.2022: OGŁOSZENIE O I. NABORZE BIZNESPLANÓW

(dla uczestników projektu I edycji, grupa 2.) w ramach projektu:

„DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

 Projekt realizowany w ramach PO WER 2014-2020 – Poddziałanie 1.2.1

 Informujemy, że w terminie: 08.03.2022 – 15.03.2022odbywać się będzie nabór biznesplanów uczestników pierwszej grupy w ramach I edycji wsparcia.

Uczestnicy projektu, którzy wzięli udział w minimum 80% godzin szkolenia przewidzianych dla nich

na etapie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym podczas rekrutacji, mogą starać się o przyznanie wsparcia finansowego na rozwój działalności gospodarczej.

W tym celu zobowiązani są do złożenia biznesplanu wraz z niezbędnymi załącznikami zgodnie z zapisami określonymi w §3. Procedura składania biznesplanów, REGULAMINUPRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ  WSPARCIA POMOSTOWEGO.

Regulamin oraz wzory załączników są dostępne na stronie projektu w zakładce DOKUMENTY DOTYCZĄCE REALIZACJI WSPARCIA.

Zał. nr 1_Biznesplan, do Regulaminu PŚF

wraz z załącznikami:

  1. potwierdzenie wykonania usługi szkoleniowej, poświadczające udział w minimum 80% godzin szkoleń przewidzianych dla uczestników projektu na etapie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym podczas rekrutacji Zał. a. do Biznesplanu_Potwierdzenie wykonania usługi szkoleniowej,
  2. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym
    i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie/lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (Zał. 2 do Regulaminu przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego),
  3. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (Zał. 3 do Regulaminu przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego),
  4. szczegółowe zestawienie towarów i usług przewidzianych do zakupienia w ramach realizacji biznesplanu wraz ze wskazaniem ich parametrów technicznych lub jakościowych oraz wartości jednostkowej -w kwotach brutto, bez wyszczególniania kwoty podatku VAT (Zał. d. do Biznesplanu_ Szczegółowe zestawienie zakupów towarów i usług),
  5. dokumenty poświadczające posiadany potencjał w zakresie wykształcenia i kwalifikacji,
  6. zbiór oświadczeń (Zał. f. do Biznesplanu_Oświadczenia UP wnioskującego o przyznanie środków).

 

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia biznesplanu wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji.

Osobiście dokumenty można składać w:

  • Biurze Projektu: Wrocław 53-201, gen. Józefa Hallera 123.

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 09:00 do 16:00.

  • Biurze terenowym Fundacji Imago: Ząbkowice Śląskie 57-200,
  1. Melioracyjna 3.

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 09:00 do 16:00.

Elektronicznie:

  • w formie przesyłki opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu;
  • w formie skanu. Dokumenty takie muszą być przesłane w spakowanym pliku i zabezpieczone hasłem, które będzie przesłane w innym e-mailu.

 

Wymagane jest dostarczenie oryginalnej wersji biznesplanu do Biura Projektu w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty wpływu wersji przesłanej e-mailem.

Dokumenty w formie elektronicznej będzie można wysyłać na adres: biuro@fundacjaimago.pl

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

******************************************

 

28.02.2022: WYDŁUŻENIE TERMINU NABORU WNIOSKÓW O PRZYZNANIE

WSPARCIA POMOSTOWEGO

(dla uczestników projektu I edycji, grupa 1.)

w ramach projektu:

„DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

 

Projekt realizowany w ramach PO WER 2014-2020 – Poddziałanie 1.2.1

 

Informujemy, że termin naboru Wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego uczestników pierwszej grupy w ramach I edycji wsparcia, zostaje wydłużony do dnia 04.03.2022 r.

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji.

Osobiście dokumenty można składać w:

  • Biurze Projektu: Wrocław 53-201, gen. Józefa Hallera 123.

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 09:00 do 16:00.

  • Biurze terenowym Fundacji Imago: Ząbkowice Śląskie 57-200, ul. Melioracyjna 3.

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 09:00 do 16:00.

Elektronicznie:

  • w formie przesyłki opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu;
  • w formie skanu. Dokumenty takie muszą być przesłane w spakowanym pliku i zabezpieczone hasłem, które będzie przesłane w innym e-mailu.

Dokumenty w formie elektronicznej proszę wysyłać na adres: biuro@fundacjaimago.pl

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

*******************************************

28.02.2022: LISTA RANKINGOWA II EDYCJA REKRUTACJI

w ramach projektu:

DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

Projekt realizowany w ramach PO WER 2014-2020 – Poddziałanie 1.2.1

 

Informujemy, iż zakończona została ocena osób kandydujących do projektu w ramach

II edycji rekrutacji – gr 3.

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami oceny na załączonej liście rankingowej:

1. LISTA RANKINGOWA_II edycja_osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie_GR 3

 

****************************************

22.02.2022: INFORMACJA O PRZEDŁUŻENIU NABORU FORMULARZY REKRUTACYJNYCH DO DRUGIEJ EDYCJI w ramach projektu: „DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

Informujemy, że nabór formularzy rekrutacyjnych w ramach DRUGIEJ EDYCJI zostaje przedłużony do dnia 07.03.2022 r.

Zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych – ostatnie wolne miejsca w grupie IV rozpoczynającej udział w projekcie w LUTYM 2022 r.

NIE CZEKAJ! SKONTATKUJ SIĘ Z NAMI!

Telefon: 518 642 323

E-mail: biuro@fundacjaimago.pl

17.02.2022: LISTA RANKINGOWA PO OCENIE FORMULARZY REKRUTACYJNYCH – GRUPA 3,

w ramach projektu: „DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI”

nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

 

Projekt realizowany w ramach Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

 

Informujemy, iż zakończona została ocena formalno – merytoryczna Formularzy rekrutacyjnych

w ramach projektu DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, dla grupy 3 w ramach II edycja rekrutacji.

 

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami oceny na załączonej LIŚCIE RANKINGOWEJ. Jednocześnie informujemy, iż do kolejnego etapu rekrutacji – rozmowy z Doradcą zawodowym, zostały zakwalifikowane osoby:

  1. spełniające kryteria formalne, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020oraz Regulaminem Rekrutacji do niniejszego projektu.
  • wieku: 18-29 lat
  • statusu na rynku pracy:
  1. pozostają bez zatrudnienia

– osoby pozostające poza rynkiem pracy, które utraciły zatrudnienie po 1 marca 2020 r. i pozostają od tego czasu bez zatrudnienia, w tym:

-osoby bezrobotne niezarejestrowane w PUP, 56osób, w tym 31 kobiet;

-os. bierne zawodowo, 24osoby, w tym 13 kobiet;

  1. znajdują się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, w tym:

– kobiety (K), 44 osoby

– osoby długotrwale bezrobotne (DB), 17 osób

– osoby o niskich kwalifikacjach (NKW), 24 osoby

– osoby bez pracy, które nie uczestniczą w kształceniu i szkoleniu (młodzież NEET), 16 osób.

  • zamieszkania w rozumieniu przepisów KC na obszarze woj. dolnośląskiego w powiatach dzierżoniowskim, kłodzkim, świdnickim, wrocławskim, m. Wrocław lub ząbkowickim, w tym na obszarze miast średnich lub tracących funkcje społeczno-gospodarcze: Bielawa, Dzierżoniów, Kłodzko, Nowa Ruda, Świdnica, Świebodzice, Ząbkowice Śl.).
  • osób zamierzających rozpocząć działalność gosp., z wyłączeniem grup wskazanych w Regulaminie Konkursu nr POWR.01.02.01-IP.10-02-002/20 (RK) i „STANDARDZIE REALIZACJI USŁUGI W ZAKRESIE WSPARCIA BEZZWROTNEGO NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W RAMACH PO WER 2014-2020” (SWDG)., w szczególności, osób które posiadały aktywny wpis do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, były zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub prowadziły działalność na podstawie odrębnych przepisów w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień przystąpienia do projektu. 

2. spełniające min. punktowe na etapie oceny merytorycznej Formularza Rekrutacyjnego, tj. Część B. Opis planowanej działalności gospodarczej oceniany w skali 0-50 pkt. (min.30 pkt.).

1. LISTA RANKINGOWA_II edycja_formularz rekrutacyjny

***********************************************

16.02.2022: OGŁOSZENIE O I. NABORZE WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA POMOSTOWEGO

(dla uczestników projektu I edycji, grupa 1.)

w ramach projektu:

„DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

 

Projekt realizowany w ramach PO WER 2014-2020 – Poddziałanie 1.2.1

 

Informujemy, że w terminie 17.02.2022 – 28.02.2022odbywać się będzie nabór Wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego uczestników pierwszej grupy w ramach I edycji wsparcia.

Uczestnik projektu, który otrzymał wsparcie finansowe na założenie własnej działalności gospodarczej oraz rozpoczął działalność gospodarczą w ramach projektu ma możliwość  ubiegać się o przyznanie wsparcia pomostowego oraz otrzymywania tego wsparcia w okresie do 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia działalności gospodarczej.

W tym celu zobowiązany jest do złożenia biznesplanu wraz z niezbędnymi załącznikami zgodnie z zapisami określonymi w §9. Nabór Wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego, REGULAMINUPRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ  WSPARCIA POMOSTOWEGO.

Regulamin oraz wzory załączników są dostępne na stronie projektu w zakładce DOKUMENTY DOTYCZĄCE REALIZACJI WSPARCIA.

Zał. nr 9_Wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego, do Regulaminu PŚF.

wraz z załącznikami:

  1. a) oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie (zał. 2 do niniejszego Regulaminu) lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis(zał. 2 do Regulaminu),
  2. b) formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (zał. 3 do Regulaminu),
  3. c) zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (zał. 7 do Regulaminu).
  4. d) w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (zał. 10 do Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji.

Osobiście dokumenty można składać w:

  • Biurze Projektu: Wrocław 53-201, gen. Józefa Hallera 123.

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 09:00 do 16:00.

  • Biurze terenowym Fundacji Imago: Ząbkowice Śląskie 57-200,
  1. Melioracyjna 3.

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 09:00 do 16:00.

Elektronicznie:

  • w formie przesyłki opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu;
  • w formie skanu. Dokumenty takie muszą być przesłane w spakowanym pliku i zabezpieczone hasłem, które będzie przesłane w innym e-mailu.

 

Wymagane jest dostarczenie oryginalnej wersji ww. Wniosku wraz z załącznikami do Biura Projektu w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty wpływu wersji przesłanej e-mailem.

Dokumenty w formie elektronicznej będzie można wysyłać na adres: biuro@fundacjaimago.pl

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

Wsparcie pomostowe jest przyznawane wyłącznie w kwocie netto (bez podatku VAT).

Ostateczna wysokość przyznanego wsparcia uzależniona jest od wykazanych przez Beneficjenta pomocy potrzeb w zestawieniu planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (Załączniki nr 7 do Regulaminu przyznawania środków) oraz wyników oceny formalnej i merytorycznej przeprowadzonej przez Ekspertów.

Jednocześnie przypominam, że:

– wydatki ponoszone na wsparcie pomostowe nie mogą być tożsame z wydatkami poniesionymi przez Uczestnika projektu z tytułu realizacji Umowy o udzielenie wsparcia finansowego(Tożsamy = niczym się nieróżniący, taki sam lub ten sam);

wsparcie pomostowe jest kwalifikowalne na podstawie rozliczenia przedkładanego przez uczestnika, zawierającego zestawienie poniesionych wydatków, sporządzonego w oparciu o dokumenty księgowe, przy czym beneficjent ma prawo żądać wglądu w dokumenty księgowe ujęte w rozliczeniu.

 

**************************************************

01.02.2022: LISTY RANKINGOWA I EDYCJA REKRUTACJI

w ramach projektu:

DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

Projekt realizowany w ramach PO WER 2014-2020 – Poddziałanie 1.2.1

 

Informujemy, iż zakończona została ocena osób kandydujących do projektu w ramach

I edycji rekrutacji – gr 2.

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami oceny na załączonych listach rankingowych:

1. LISTA RANKINGOWA_I edycja_osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie_ 01.02.2022.

2. LISTA RANKINGOWA_I edycja_formularz rekrutacyjny_10.01.2022.

Jednocześnie informujemy, iż na obecnym etapie rekrutacji do udziału w projekcie zostało zakwalifikowanych 11 osób: edycja I – grupa 2.

1. LISTA RANKINGOWA_I edycja_osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie_01.02.2022

1. LISTA RANKINGOWA_I edycja_formularz rekrutacyjny

 

 

26.01.2022: OGŁOSZENIE O I. OCENIE BIZNESPLANÓW

(dla uczestników projektu I edycji, grupa 1.)

w ramach projektu:

DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

Projekt realizowany w ramach PO WER 2014-2020 – Poddziałanie 1.2.1

 

Informujemy, że w terminie: 26.01.2022 – 04.02.2022 odbywać się będzie ocena formalna i merytoryczna biznesplanów uczestników pierwszej grupy w ramach I edycji wsparcia.

I. OCENA FORMALNA:

  1. Każdy biznesplan jest oceniany pod względem formalnym przez jednego Eksperta dotacyjnego na podstawie załącznika nr 5a_Karta oceny formalnej Biznesplanu, do REGULAMINU PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO.

  2. Osoby, których biznesplany nie zawierają wymaganych załączników lub posiadają braki formalne, tj. np. brak podpisu, pozostawione puste pola, będą zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wezwane do ich uzupełnienia.

  3. Korekty błędów formalnych należy dokonać, w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania wezwania, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia.

  4. Uczestnik zobowiązany jest do naniesienia poprawek/uzupełnienia złożonych dokumentów, a nie ponownego złożenia kompletu wymaganych dokumentów. Uzupełnienie lub poprawa biznesplanu może dotyczyć jedynie elementów wskazanych przez Eksperta dotacyjnego.

  5. Po dokonaniu poprawek/uzupełnień biznesplan jest przekazywany do ponownej oceny formalnej.

  6. W przypadku niedokonania bądź błędnego dokonania poprawek/uzupełnień w terminie wskazanym w pkt 3 biznesplan zostaje odrzucony z przyczyn formalnych.

  7. Ponowna ocena formalna jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.

  8. Biznesplany, które uzyskały pozytywną ocenę formalną będą podlegały ocenie merytorycznej.

II. OCENA MERYTORYCZNA:

1. Każdy biznesplan oceniany jest pod względem merytorycznym przez dwóch, wybranych Ekspertów Niezależnych.

2. Ocena biznesplanów odbywać się będzie zgodnie z kryteriami zawartymi w Standardach oceny biznesplanów w oparciu o załącznik 5b_Karta oceny merytorycznej Biznesplanu, do REGULAMINU PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO.

3. W trakcie oceny merytorycznej biznesplan może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Biznesplany, które w każdej z kart, otrzymają ocenę co najmniej 70% punktów ogólnej sumy punktów (tj. 70 punktów), zaś w poszczególnych punktach oceny merytorycznej (oznaczonej cyframi rzymskimi) wskazane minimum punktowe – uzyskują ocenę pozytywną.

4. Biznesplan może zostać odrzucony w przypadku, gdy podczas oceny Ekspert niezależny stwierdzi, iż opisana przez wnioskodawcę działalność gospodarcza jest wykluczona z możliwości uzyskania pomocy de minimis lub dostrzeże inne naruszenia zasad i przepisów uniemożliwiające przyznanie wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości. Złożenie dokumentów poświadczających nieprawdę, stanowi podstawę do nieudzielania pomocy na każdym etapie wsparcia.

5. Uczestnik Projektu, którego biznesplan po ocenie merytorycznej został oceniony negatywnie, ma prawo złożenia pisemnego wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy (odwołania).

Odwołanie powinno zostać złożone w formie pisemnej, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania pisemnej informacji o wynikach oceny merytorycznej biznesplanu.

6. W terminie 5 dni roboczych od otrzymania odwołań, wyznaczony Ekspert niezależny dokonuje analizy zasadności odwołania i ponownej oceny biznesplanu.

Powtórna ocena biznesplanu jest oceną wiążącą i ostateczną, od której nie przysługuje odwołanie.

W terminie 5 dni roboczych/kalendarzowych od zakończenia procedury odwoławczej, Projektodawca informuje Uczestnika Projektu o sposobie rozpatrzenia złożonego odwołania,

7. Po zakończeniu oceny merytorycznej biznesplanów oraz rozpatrzeniu ewentualnych odwołań od oceny, beneficjent sporządza następujące zestawienia:

    1. lista zakwalifikowanych osób do wsparcia finansowanego na rozpoczęcie działalności gospodarczej uszeregowana w kolejności malejącej liczby punktów,

    2. lista rezerwowa (osoby, które uzyskały ocenę pozytywną, ale nie zakwalifikowały się z powodu braku środków),

    3. lista osób odrzuconych z powodu nie uzyskania wymaganej liczby punktów, tj. lista osób, których biznesplany zostały ocenione negatywnie.

 

 

 

24.01.2022: INFORMACJA O PRZEDŁUŻENIU NABORU FORMULARZY REKRUTACYJNYCH DO DRUGIEJ EDYCJI w ramach projektu: „DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

Informujemy, że nabór formularzy rekrutacyjnych w ramach DRUGIEJ EDYCJI zostaje przedłużony do dnia 07.02.2022 r.

Zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych – ostatnie wolne miejsca w grupie IV rozpoczynającej udział w projekcie w LUTYM 2022 r.

NIE CZEKAJ! SKONTATKUJ SIĘ Z NAMI!

Telefon: 518 642 323

E-mail: biuro@fundacjaimago.pl

 

10.01.2022: INFORMACJA O PRZEDŁUŻENIU NABORU FORMULARZY REKRUTACYJNYCH DO DRUGIEJ EDYCJI w ramach projektu: „DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

Informujemy, że nabór formularzy rekrutacyjnych w ramach DRUGIEJ EDYCJI zostaje przedłużony do dnia 21.01.2022 r.

Zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych – ostatnie wolne miejsca w grupie III rozpoczynającej udział w projekcie w LUTYM 2022 r.

NIE CZEKAJ! SKONTATKUJ SIĘ Z NAMI!

Telefon: 518 642 323

E-mail: biuro@fundacjaimago.pl

 

 

05.01.2022: OGŁOSZENIE O I. NABORZE BIZNESPLANÓW

(dla uczestników projektu I edycji, grupa 1.)

w ramach projektu:

DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

Projekt realizowany w ramach PO WER 2014-2020 – Poddziałanie 1.2.1

 

Informujemy, że w terminie: 17.01.2022 – 25.01.2022 odbywać się będzie nabór biznesplanów uczestników pierwszej grupy w ramach I edycji wsparcia.

Uczestnicy projektu, którzy wzięli udział w minimum 80% godzin szkolenia przewidzianych dla nich

na etapie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym podczas rekrutacji, mogą starać się o przyznanie wsparcia finansowego na rozwój działalności gospodarczej.

W tym celu zobowiązani są do złożenia biznesplanu wraz z niezbędnymi załącznikami zgodnie z zapisami określonymi w §3. Procedura składania biznesplanów, REGULAMINU PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO.

Regulamin oraz wzory załączników są dostępne na stronie projektu w zakładce DOKUMENTY DOTYCZĄCE REALIZACJI WSPARCIA.

Zał. nr 1_Biznesplan, do Regulaminu PŚF

wraz z załącznikami:

  1. potwierdzenie wykonania usługi szkoleniowej, poświadczające udział w minimum 80% godzin szkoleń przewidzianych dla uczestników projektu na etapie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym podczas rekrutacji Zał. a. do Biznesplanu_Potwierdzenie wykonania usługi szkoleniowej,
  2. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym
    i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie/lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (Zał. 2 do Regulaminu przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego),
  3. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (Zał. 3 do Regulaminu przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego),
  4. szczegółowe zestawienie towarów i usług przewidzianych do zakupienia w ramach realizacji biznesplanu wraz ze wskazaniem ich parametrów technicznych lub jakościowych oraz wartości jednostkowej -w kwotach brutto, bez wyszczególniania kwoty podatku VAT (Zał. d. do Biznesplanu_ Szczegółowe zestawienie zakupów towarów i usług),
  5. dokumenty poświadczające posiadany potencjał w zakresie wykształcenia i kwalifikacji,
  6. zbiór oświadczeń (Zał. f. do Biznesplanu_Oświadczenia UP wnioskującego o przyznanie środków).

 

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia biznesplanu wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji.

Osobiście dokumenty można składać w:

  • Biurze Projektu: Wrocław 53-201, al. gen. Józefa Hallera 123.

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 09:00 do 16:00.

  • Biurze terenowym Fundacji Imago: Ząbkowice Śląskie 57-200,

ul. Melioracyjna 3.

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 09:00 do 16:00.

Elektronicznie:

  • w formie przesyłki opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu;
  • w formie skanu. Dokumenty takie muszą być przesłane w spakowanym pliku i zabezpieczone hasłem, które będzie przesłane w innym e-mailu.

 

Wymagane jest dostarczenie oryginalnej wersji biznesplanu do Biura Projektu w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty wpływu wersji przesłanej e-mailem.

Dokumenty w formie elektronicznej będzie można wysyłać na adres: biuro@fundacjaimago.pl

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

 

06.12.2021: LISTY RANKINGOWA I EDYCJA REKRUTACJI

w ramach projektu:

DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

Projekt realizowany w ramach PO WER 2014-2020 – Poddziałanie 1.2.1

 

Informujemy, iż zakończona została ocena osób kandydujących do projektu w ramach

I edycji rekrutacji – gr 1.

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami oceny na załączonych listach rankingowych:

1. LISTA RANKINGOWA_I edycja_osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie_aktualizacja_03.12.20212.

2. LISTA RANKINGOWA_I edycja_osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie_01.12.20213.

3. LISTA RANKINGOWA_I edycja_formularz rekrutacyjny_aktualizacja_30.11.2021

4. LISTA RANKINGOWA_I edycja_formularz rekrutacyjny_22.11.2021

Jednocześnie informujemy, iż na obecnym etapie rekrutacji do udziału w projekcie zostało zakwalifikowanych 10 osób: edycja I – grupa 1.

1. LISTA RANKINGOWA_I edycja_osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie_aktualizacja_03.12.2021

2. LISTA RANKINGOWA_I edycja_osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie_01.12.2021

3. LISTA RANKINGOWA_I edycja_formularz rekrutacyjny_aktualizacja_30.11.2021

4. LISTA RANKINGOWA_I edycja_formularz rekrutacyjny_22.11.2021

 

 

06.12.2021: OGŁOSZENIE O II. NABORZE FORMULARZY REKRUTACYJNYCH

w ramach projektu:

DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

Projekt realizowany w ramach PO WER 2014-2020 – Poddziałanie 1.2.1

 

Informujemy, iż osoby zainteresowane udziałem w projekcie „DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI”, w terminie 15.12.2021 – 07.01.2022 mogą składać Formularze rekrutacyjne w ramach DRUGIEJ EDYCJI rekrutacji do ww. projektu.

Zapraszamy do zapoznania się z obowiązującymi dokumentami dostępnymi w zakładce PROJEKTY – AKTUALNE – PROJEKT DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.

Wsparcie w ramach projektu realizowane będzie na rzecz 80 uczestników w ramach IV edycji, w każdej edycji wsparciem objętych zostanie 20 osób zakwalifikowanych do projektu.

NABÓR W RAMACH II EDYCJI REKRUTACJI DOTYCZY 20 osób.

 

01.12.2021: INFORMACJA O PRZEDŁUŻENIU NABORU FORMULARZY REKRUTACYJNYCH DO PIERWSZEJ EDYCJI w ramach projektu: „DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

Informujemy, że nabór formularzy rekrutacyjnych do II GRUPY w ramach PIERWSZEJ EDYCJI zostaje przedłużony do dnia 23.12.2021 r.

Zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych – ostatnie wolne miejsca w grupie rozpoczynającej udział w projekcie w STYCZNIU 2022 r.

NIE CZEKAJ! SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Telefon: 518 642 323

E-mail: biuro@fundacjaimago.pl

 

16.11.2021: INFORMACJA O PRZEDŁUŻENIU NABORU FORMULARZY REKRUTACYJNYCH DO PIERWSZEJ EDYCJI w ramach projektu: „DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

Informujemy, że nabór formularzy rekrutacyjnych do II GRUPY w ramach PIERWSZEJ EDYCJI zostaje przedłużony do dnia 30.11.2021 r.

Nabór do pozostałych grup zostanie uruchomiony w grudniu 2021 r.

 

29.10.2021: INFORMACJA O PRZEDŁUŻENIU NABORU FORMULARZY REKRUTACYJNYCH DO PIERWSZEJ EDYCJI w ramach projektu: „DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

Informujemy, że nabór formularzy rekrutacyjnych do PIERWSZEJ EDYCJI zostaje przedłużony do dnia 15.11.2021 r.

 

19.10.2021: INFORMACJA O PRZEDŁUŻENIU NABORU FORMULARZY REKRUTACYJNYCH DO PIERWSZEJ EDYCJI w ramach projektu: „DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

Informujemy, że nabór formularzy rekrutacyjnych do PIERWSZEJ EDYCJI zostaje przedłużony do dnia 29.10.2021 r.

 

 

21.09.2021: OGŁOSZENIE O I. NABORZE FORMULARZY REKRUTACYJNYCH

w ramach projektu:

„DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” nr POWR.01.02.01-02-0021/20.

 

Projekt realizowany w ramach PO WER 2014-2020 – Poddziałanie 1.2.1

 

 

 

Informujemy, iż osoby zainteresowane udziałem w projekcie „DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI”, w terminie 01.10.2021 – 20.10.2021 mogą składać Formularze rekrutacyjne w ramach PIERWSZEJ EDYCJI rekrutacji do ww. projektu.

Zapraszamy do zapoznania się z obowiązującymi dokumentami dostępnymi w zakładce PROJEKTY – AKTUALNE – PROJEKT DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.

Wsparcie w ramach projektu realizowane będzie na rzecz 80 uczestników w ramach IV edycji, w każdej edycji wsparciem objętych zostanie 20 osób zakwalifikowanych do projektu.

NABÓR W RAMACH I EDYCJI REKRUTACJI DOTYCZY 20 osób.

Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z zapisami REGULAMINU REKRUTACJI I UCZESTNICTWA
W PROJEKCIE:

W przypadku wpłynięcia liczby wniosków dwukrotnie przekraczającej planowaną liczbę uczestników projektu na daną edycję rekrutacji, tj. powyżej 40 wniosków – Fundacja Imago zastrzega sobie prawo do skrócenia terminu naboru. W niniejszej sytuacji Fundacja Imago, poinformuje o terminie zakończenia przyjmowania formularzy rekrutacyjnych na stronie internetowej co najmniej 1 dzień przed zakończeniem naboru formularzy.

Ponadto informujemy, że weryfikacja spełniania kryteriów grupy docelowej odbywać się będzie na podstawie zaświadczenia z ZUS, orzeczenia lub innego dokumentu dotyczącego stanu zdrowia, oświadczeń niezbędnych w weryfikacji spełnienia wymogów dotyczących warunków udziału.