REKRUTACJA NA STANOWISKO KOORDYNATORA/RKI USŁUG ASYSTENCKICH

Fundacja Imago poszukuje osoby na stanowisko koordynatora/ki usług asystenckich odpowiedzialnego/j za obsługę procesu świadczeniu usług asystenckich na rzecz osób z niepełnosprawnościami.

Miejsce pracy: WROCŁAW

Zakres obowiązków obejmuje:

  • prowadzenie i aktualizacja diagnoz potrzeb osób z niepełnosprawnościami w zakresie świadczenia usług asystenckich,
  • kontakt z osobami  z niepełnosprawnościami i ich otoczeniem, udzielanie informacji, przyjmowanie zamówień na usługi wsparcia asystenckiego, rozwiązywanie sytuacji kryzysowych;
  • nadzór nad jakościowym i ilościowym zakresem pracy asystentów, współdefiniowanie czynności asystenckich
  • promocja działań i rekrutacja uczestników,
  • przygotowywanie dokumentacji projektowej, umów, kart wsparcia
  • przygotowanie harmonogramów, monitoring uczestników i wdrażanych działań.

 Poszukujemy osób, które spełniają wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość środowiska osób z niepełnosprawnością i ich potrzeb,
  • umiejętności nawiązywania i utrzymywania kontaktu z osobami z niepełnosprawnością,
  • umiejętności organizacji procesu świadczenia usług,
  • umiejętności zarządzania kilkuosobowym zespołem,
  • umiejętności obsługi urządzeń telekomunikacyjnych i informatycznych (np. Skype, komunikatory informatyczne),
  • dyspozycyjność i punktualność,
  • umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresogennych i twórczego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • mile widziane prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w realizacji projektów EFS.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pełny etat
  • Współpracę z profesjonalnym zespołem realizującym projekty UE
  • Wsparcie zespołu – przyjazną atmosferę pracy.
  • Możliwość udziału w projektach międzynarodowych fundacji.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: magda.stempska@fundacjaimago.pl do dnia 08.04.2021.

Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Zastrzegamy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje dane osobowe i przetwarzali je na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Imago moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu i przekazanych przeze mnie dokumentach, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Fundację Imago, w tym na otrzymywanie informacji o ofertach pracy za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub telekomunikacyjnych urządzeń końcowych”.
Administratorem danych jest Fundacja Imago, ul. Hallera 123, 53-201 Wrocław.