Stop and Go – adaptacja innowacyjnej metody poradnictwa kariery
Tytuł projektu: „Stop and Go – adaptacja innowacyjnej metody poradnictwa kariery”
Projekt realizowany w ramach Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działania 4.3 Współpraca ponadnarodowa, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Nr umowy: POWR.04.03.00-00-0079/17
Kwota dofinansowania: 844 895,22 zł
Termin realizacji: od: 2018-08-01 do: 2020-05-31 (22 m-ce)
Partner: Spangar Negotations, Finlandia (dr Timo Spangar)
Grupa docelowa
- Uczestnicy projektu (UP): osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP zamieszkujące na obszarach rewitalizowanych miast biorących udział w projekcie (80osób, 52K)
- Instytucje użytkowników (IU):
- JST – Powiatowe Urzędy Pracy – 8 PUP: Nysa, Prudnik, Kluczbork, Ząbkowice Śląskie, Wałbrzych, Zabrze, Świętochłowice, Jastrzębie Zdrój; w tym 8os. decyzyjnych (7K)
- Podmioty Ekonomii Społecznej (8 instytucji: NGO) i ich przedstawiciele (16 os., 11K).
- doradcy zawodowi/ klienta z PUP (D): 16os. (16K)
Cel
Zwiększenie efektywności programów 16 JST/PES na rzecz aktywizacji zawodowej osób bez zatrudnienia z terenów średnich miast tracących funkcje społeczno-gospodarcze, objętych LPR, przez wypracowanie i wdrożenie innowacyjnej metody poradnictwa zawodowego, dzięki realizacji współpracy ponadnarodowej, wzajemnemu uczeniu się i wymianie doświadczeń, w okresie 08.2018-05.2020r.
Działania planowane w projekcie:
- Przygotowanie rozwiązania we współpracy z partnerem ponadnarodowym (6m-cy – VIII.2018-I.2019)
- Rekrutacja instytucji użytkowników do udziału w projekcie (VIII-IX.2018)
- Seminarium dla zespołu projektowego, ekspertów, przedstawicieli PUP/PES (2 dni x śr. 20os. x 6h), IX.2018
- Wizyta studyjna dla osób decyzyjnych z PUP i personelu projektu w Finlandii (1gr. x śr.10 os. x 3 dni), X. 2018
- Szkolenie z metody Stop & Go dla doradców (5dni x 2gr. x 8h x śr.8os.) w Polsce. Prowadzenie – eksperci partnera z Finlandii, I.2019
- Badania fokusowe wśród przedstawicieli społeczności lokalnych i instytucji użytkowników (3gr. x 4h), XI-XII.2018
Testowanie rozwiązania (7m-c, II.2019-XI.2019)
Działania będą skoncentrowane na testowaniu rozwiązania przez grupę doradców (16 DZ/DK), przedstawicieli 8 PUP, wśród społeczności lokalnej (5os. /doradcę x 2 doradców / PUP x 8 PUP = 80 osób):
- Warsztat dla instytucji biorących udział w testowaniu (2 dni x 6h x śr. 20os.) z udziałem kadry projektu, ekspertów, tj. inicjacja fazy testowania, II.2019
- Sesja merytoryczna dla doradców przed rozpoczęciem prac y z klientami (16os. x 1 dzień x 4h), II.2019
- Rekrutacja uczestników do udziału w projekcie, II-III.2019
- Bezpośrednie testowanie metody, uwzględniające 2 formy aktywizacji:
- grupowe sesje poradnicze (śr. 5os./ grupę) – realizowane będą w cyklu 5 spotkań następujących po sobie w odstępach 1-2 tygodni: w tym 1 i 5 sesja całodzienna (6h/grupę), 2,3,4 sesja po 4h/gr. Po 3 i po 6m-cu od zakończenia cyklu sesja follow-up x 4 h/grupę, III-VI.2019, IX i XII.2019
- pośrednictwo pracy 80os. x 5h, VII-IX.2019
5. Sesja treningowa w Finlandii dla doradców (2gr. x śr. 10os.x 4dni x 7h/dzień), po pierwszych 2-3 sesjach doradczych V-VI.2019, moderacja i program eksperci z Finlandii w tym:
- sesje superwizyjne prowadzone przez ekspertów z Finlandii. Sesje superwizyjne prowadzone
przez twórców metody S&G pozwolą na wymianę doświadczeń, omówienie problemów, uczą nowych rozwiązań i sposobów pracy.
- wizyty studyjne – spotkania z doradcami w fińskich instytucjach rynku pracy testującymi metodę S&G.
6. Sesja superwizyjna dla doradców w Polsce (2gr. x 4h x śr.8os.) – pod koniec sesji doradczych jako podsumowanie procesu doradczego, zebranie opinii, VII.2019
7. Badania fokusowe wśród przedstawicieli społeczności lokalnych i IU (3gr. x 4h), VIII-IX.2019
Analiza efektów testowanego rozwiązania (2 m-ce, X-XI.2019)
- Warsztat partycypacyjny dla os. reprezentujących IU, ekspertów (śr.20os.; 2dni x 6h/dzień), X.2019
- Badania fokusowe wśród przedstawicieli społeczności lokalnych i PUP (3gr. x 4h), X-XI.2019
- Raport z podsumowania analizy wyników testowania
Opracowanie ostatecznej wersji produktu (3m-ce, XII.2019-II.2020) – zespół projektu
Działania związane z wdrożeniem rozwiązania do praktyki (2m-c, III.2020-IV.2020)
- Seminarium wdrożeniowe (1 dzień, 6h x 20os.) z udziałem Partnera z Finlandii dla instytucji, które wdrożą metodę i przedstawicieli społeczności lokalnej (PUP i PES) – IU otrzymają opracowany produkt, III-IV.2020
- Wdrożenie rozwiązania przez IU – Potwierdzeniem wdrożenia rozwiązania będzie decyzja organów zarządzających, zarządzenie dotyczące włączenia produktu lub jego wybranej części w metodykę pracy doradców (10 decyzji).
Rekrutacja uczestników
W pierwszej kolejności rekrutowani są uczestnicy instytucjonalni, w dalszej kolejności rekrutowani są doradcy z ww. instytucji, a następnie uczestnicy bez zatrudnienia, z którymi przeprowadzona zostanie faza testowa projektu.
Innowacją w projekcie jest możliwość adaptacji narzędzi w trakcie bieżącego procesu poradniczego, w trakcie którego doradcy mają ciągły dostęp do wsparcia (konsultacje ze strony fińskich i polskich ekspertów, superwizja, badania skuteczności zastosowanych narzędzi).
Oczekiwane rezultaty
- 10 instytucji wdroży nowe rozwiązanie dzięki współpracy z partnerem zagranicznym
- 16 doradców zawodowych, nabędzie kompetencje w zakresie świadczenia usług na rzecz klientów w szczególnej sytuacji na rynku pracy, w oparciu o innowacyjną metodę
- 32 osoby z obszarów rewitalizowanych zwiększy aktywność społeczno-zawodową w wyniku uzyskania wsparcia w projekcie (efektywność społeczno-zatrudnieniowa)
- 80 osób z grup defaworyzowanych zostanie objętych wsparciem w projekcie
- 16 instytucji (JST/PES) działających na obszarach rewitalizowanych, nawiąże współpracę w projekcie w oparciu o adaptowane rozwiązanie.
DOKUMENTY REKRUTACYJNE UCZESTNIKÓW PROJEKTU – OSÓB NIEAKTYWNYCH ZAWODOWO:
Rekrutacja trwa w okresie 1.02.2019-17.03.2019r.
Regulamin rekrutacji i udziału w projekcie S&G
Załącznik 1_Formularz_zgloszeniowy
Załącznik 3_Formularz rezygnacji
DOKUMENTY REKRUTACYJNE DORADCÓW ZAWODOWYCH/DORADCÓW KLIENTA:
Formularz zgłoszeniowy – doradca zawodowy/klienta
Deklaracja udziału w projekcie
Oświadczenie uczestnika projektu Stop and Go
DOKUMENTY REKRUTACYJNE INSTYTUCJI UŻYTKOWNIKA I PRZEDSTAWICIELA IU:
Regulamin rekrutacji i udziału w projekcie Instytucji Krajowych i Doradców Klienta
Formularz zgłoszeniowy – Instytucje Krajowe
Formularz zgłoszeniowy – Przedstawiciele Instytucji Krajowej
23.09.2019
Na przełomie września i października mieć miejsce będą miały już trzecie spotkania sieciujące w ramach projektu Stop and Go. Spotkania są już ostatnimi organizowanymi w ramach tej serii. W czwartek 19.09 przedstawiciele Instytucji uczestniczących w działaniach projektowych z województwa śląskiego spotkali się w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu-Zdroju. Na dzień 8. października w PUP Nysa zaplanowane jest spotkanie dla przedstawicieli instytucji z województwa opolskiego.
14.06.2019
Doradcy Zawodowi oraz Klienta biorący udział w projekcie mieli okazję uczestniczyć w wizycie studyjnej połączonej z sesjami superwizyjnymi w ramach realizowanego projektu w fińskim Tampere.
W dniach 13-16.05 oraz 3-6.06 łącznie 18 doradców odwiedziło instytucje i organizacje, które w latach poprzednich wdrożyły testowaną aktualnie przez polskie Urzędy Pracy metodę „Stop and Go”.
Oprócz inspirujących spotkań i wymiany doświadczeń Uczestnicy wizyty wzięli udział w sesjach superwizyjnych, prowadzonych przez twórców metody doktora Timo Spangar i Anitę Keskinen.
Uczestnicy w trakcie wizyty w TreStart
1.06.2019
W ramach spotkań sieciujących odbyła się seria drugich już spotkań, tym razem w Wałbrzychu (18.06; dolnośląskie), Zabrzu (25.06; śląskie) i w Polanowicach (26.06; opolskie). W trakcie spotkań kontynuowano dyskusje i wymianę doświadczeń zainicjowaną na poprzednich wydarzeniach. Finalnie, w wyniku spotkań opracowane zostaną raporty dotyczące m.in. współpracy pomiędzy Podmiotami Ekonomii Społecznej a instytucjami rynku pracy, a także znajdującymi się w ich zasięgu instytucjami i organizacjami.
Kolejne spotkania będą miały miejsce na przełomie września i października tego roku.
27-28.03.2019
W dniach 27 i 28.03 w Prudniku i Świętochłowicach miały miejsce pierwsze w ramach projektu „Stop and Go – adaptacja innowacyjnej metody poradnictwa kariery” spotkania sieciujące. Mają one na celu stworzenie okazji do nawiązania i wzmocnienia współpracy pomiędzy Powiatowymi Urzędami Pracy biorącymi udział w projekcie a lokalnymi podmiotami ekonomii społecznej, przedstawicielami jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego, sektora biznesu i innych.
Dziękujemy goszczącym Urzędom oraz zaproszonym podmiotom za ten owocny czas i wymianę doświadczeń.
18.03.2019
Wydłużenie terminu rekrutacji Uczestników Projektu
Informujemy o wydłużeniu do dnia 12.04.2019 rekrutacji w następujących Urzędach/Instytucjach:
– Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
– Fundacja Imago we współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy w Ząbkowicach
Szczegółowe informacje uzyskać można u doradców zawodowych/klienta w danych lokalizacjach.
14.03.2019
W dniach 12 i 13 marca w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zabrzu zainicjowane zostało testowanie metody Stop and Go. Prezentujemy zdjęcia z pierwszego spotkania.
STOP AND GO
Metadane
Aparat / Typ | Canon EOS 5D Mark III |
---|---|
Przesłona | F 5.6 |
Długość ogniskowej | 20mm |
Prędkość migawki | 1/60sek |
Data / Czas | 1552383706 |
W dniach 20-21.02.2019 miały miejsce warsztaty dla Instytucji biorących udział w testowaniu z udziałem kadry projektu i ekspertów. W warsztacie uczestniczyły na zaproszenie organizatorów Pani dr Anna Bilon z Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, która przybliżyła zgromadzonym zagadnienie nierówności społecznych i związanych z nimi wyzwań i inspiracji w poszukiwaniu rozwiązań oraz Pani Lucyna Pachciarz (Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej), która zreferowała zagadnienie związane ze współpracą instytucji rynku pracy z podmiotami ekonomii społecznej.
Te dwa dni były również okazją do przekazania refleksji wynikłych w trakcie warsztatów dla Doradców Zawodowych i Klienta z metody Stop and Go, ustalono plan działań na najbliższe miesiące oraz zaktualizowano założenia projektowe. Tym spotkaniem zainicjowana została również faza testowania modelu Stop and Go.
DSC_0020
Metadane
Aparat / Typ | F5321 |
---|---|
Przesłona | F 2 |
Długość ogniskowej | 4.23mm |
Prędkość migawki | 1/30sek |
Data / Czas | 1550672004 |
6.02.2019
W dniach 20-21.02.2019 odbędą się warsztaty dla Instytucji biorących udział w testowaniu z udziałem kadry projektu, ekspertów, w trakcie których uszczegółowiona zostaną kolejne działania, zaktualizowane założenia i przedstawione wnioski płynące z poszkoleniowych refleksji. Tym spotkaniem zainicjowana zostanie faza testowania modelu Stop and Go.
1.02.2019
Informujemy o rozpoczęciu rekrutacji Uczestników Projektu – osób nieaktywnych zawodowo. Rekrutacja będzie prowadzona w sposób ciągły w okresie od 1.02.2019r. do 17.03.2019r. przez doradców zawodowych/klienta wskazanych z ramienia Instytucji Uczestniczących na terenie obszarów objętych lokalnymi programami rewitalizacji tj.: (Nysa, Prudnik, Kluczbork , Ząbkowice Śl., Wałbrzych, Zabrze, Świętochłowice, Jastrzębie Zdrój). Każdy z doradców
zawodowych/klienta prowadzi osobny nabór uczestników/czek projektu.
Szczegóły, w tym komplet dokumentów rekrutacyjnych dostępne są w zakładce „Dokumenty”
15.01.2019r.
W dniach 14-18.01.2019 I grupa doradców zawodowych/klienta bierze udział w warsztacie wprowadzającym do metody Stop and Go.
26.09.2018r.
Informujemy o rozpoczęciu rekrutacji doradców zawodowych/doradców klienta do udziału w projekcie. Potrwa ona w okresie 26.09 – 5.10.2018r.
Doradcy zawodowi/doradcy klienta z Instytucji zakwalifikowanych do udziały w projekcie, zainteresowani udziałem w projekcie powinni złożyć komplet dokumentów zgłoszeniowych, dostępnych w Biurze projektu i na stronie www.fundacjaimago.pl na podstronie projektu Stop&Go w zakładce Dokumenty, w formie papierowej w Biurze projektu lub elektronicznie (skan podpisanego formularza) na adres: anna.starostka@fundacjaimago.pl w okresie trwania rekrutacji (do piątku 5.10.2018 do godziny 16:00). Zakłada się udział max. 2 doradców zawodowych z Instytucji.
Osoby, które pomyślnie przejdą etap rekrutacji formalnej i merytorycznej zaproszone zostaną do kolejnego etapu, na który składa się wywiad, który pozwoli na ocenę kompetencji zawodowych doradców.
16.08.2018
Z przyjemnością informujemy, iż w bieżącym miesiącu rozpoczęliśmy prace w ramach nowego projektu współpracy ponadnarodowej pt. STOP and GO – adaptacja innowacyjnej metody poradnictwa kariery.
Tym samym rozpoczynamy rekrutację Instytucji Krajowych oraz ich przedstawicieli. Przyjmowanie kompletu dokumentów aplikacyjnych potrwa do 30.08.2018.
Zapraszamy do zapoznania się z obowiązującymi dokumentami dostępnymi w zakładce PROJEKTY – AKTUALNE – PROJEKT STOP AND GO
Zapytanie ofertowe nr 1/9/2019/ZO/SG z dnia 10.09.2019r.
W związku z realizacją Projektu „Stop and Go – adaptacja innowacyjnej metody poradnictwa kariery” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Fundacja Imago w celu rozeznania rynku zaprasza do przedstawienia ofert w zakresie zapewnienia sali szkoleniowej wraz z usługą przygotowania i podawania wyżywienia, serwisu kawowego oraz zapewnienia noclegów wraz ze śniadaniem dla uczestników szkolenia w ramach projektu „Stop and Go – adaptacja innowacyjnej metody poradnictwa kariery”
Elementy zapytania:
- Zapewnienia usługi noclegu maksymalnie dla 20 osób w terminie: 15/16.10.2019 (1 noc)
- Organizacja usługi wyżywienia łącznie dla maksymalnie 20 osób w terminach: 15 i 16.10.2019
- Wynajem sali szkoleniowej w dniu 16.10.2019 w wymiarze średnio 6 godzin.
zapytanie ofertowe 192019ZOSG – treść zapytania
załacznik nr 1 do zapytania ofertowego 1022019ZOSG – formularz ofertowy
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego 112019ZOSG – oświadczenie o braku powiązań
Miejsce realizacji zamówienia: Wrocław
Terminy szkoleń: 15-16.10.2019
Ofertę należy złożyć :
– w siedzibie Zamawiającego
drogą pocztową/kurierem/osobiście na adres: Fundacja Imago, ul. Hallera 123, 53-201 Wrocław
lub
drogą e-mailową na adres: anna.starostka@fundacjaimago.p (skany podpisanej oferty)
z tematem wiadomości „Odpowiedź na zapytanie ofertowe 1/09/2019/ZO/SG – szkolenie”
– Termin składania ofert do dnia 18 września 2019 r., do godz.23.59.
Zapytanie nr 1/04/SG/2019 z dnia 15.04.2019
Zapytanie nr 1/04/SG/2018 z dnia 15.04.2019 – zrealizowanie usługi pośrednictwa pracy dla łącznie 96 osób w ramach projektu „Stop and Go – adaptacja innowacyjnej metody poradnictwa kariery”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie maksymalnie 480 godzin usługi pośrednictwa pracy w ramach projektu „Stop and Go – adaptacja innowacyjnej metody poradnictwa kariery” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Przewidziane jest zaangażowanie na okres od dnia podpisania umowy do 31.09.2019r.
Stop and Go – ZAPYTANIE OFERTOWE nr 104SG2019
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego nr 104SG2019 – OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ do zapytania
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego nr 104SG2019- formularz ofertowy
Prosimy o złożenie ofert do 23.04.2019 r. mailem na adres anna.starostka@fundacjaimago.pl (liczy się data wpływu) lub w siedzibie Fundacji we Wrocławiu, przy ul. Hallera 123 do godziny 16:00 w ww. dniu (liczy się data fizycznego dostarczenia dokumentów).
Zapytanie ofertowe nr 1/12/2018/ZO/SG z dnia 4.12.2018r.
W związku z realizacją Projektu „Stop and Go – adaptacja innowacyjnej metody poradnictwa kariery” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Fundacja Imago w celu rozeznania rynku zaprasza do przedstawienia ofert w zakresie zapewnienia sali szkoleniowej wraz z usługą przygotowania i podawania wyżywienia, serwisu kawowego oraz zapewnienia noclegów wraz ze śniadaniem dla uczestników szkoleń w ramach projektu „Stop and Go – adaptacja innowacyjnej metody poradnictwa kariery”
Elementy zapytania:
- Zapewnienia usługi noclegu łącznie dla 16 osób w terminach:14-18.01.2019 (8 osób, 4 noclegi) i 21-25.01.2019 (8 osób, 4 noclegi)
- Organizacja usługi wyżywienia łącznie dla 16 osób w terminach 14-18.01.2019 (8 osób x 5 dni) oraz 21-25.01.2019 (8 osób x 5 dni)
- Wynajem sali szkoleniowej w terminie 14-18.01.2019 (5 dni) oraz 21-25.01.2019 (5 dni) w łącznym wymiarze godzinowym 80 godzin (10 dni x 8 godzin/dzień).
zapytanie ofertowe 1122018ZOSG – treść zapytania
załacznik nr 1 do zapytania ofertowego 1122018ZOSG – formularz ofertowy
załacznik nr 2 do zapytania ofertowego 1122018ZOSG – oświadczenie o braku powiązań
Miejsce realizacji zamówienia: Wrocław
Terminy szkoleń: 14-18.01.2019 i 21-25.01.2019
Ofertę należy złożyć :
– w siedzibie Zamawiającego
drogą pocztową/kurierem/osobiście na adres: Fundacja Imago, ul. Hallera 123, 53-201 Wrocław
lub
drogą e-mailową na adres: anna.starostka@fundacjaimago.p (skany podpisanej oferty)
z tematem wiadomości „Odpowiedź na zapytanie ofertowe 1/12/2018/ZO/SG – szkolenie”
– Termin składania ofert do dnia 11 grudnia 2018 r., do godz.23.59.
Zapytanie nr 1/SG/2018 z dnia 24/08.2018
Zapytanie nr 1/SG/2018 z dnia 24/08.2018 – zrealizowanie usługi w charakterze eksperta w ramach projektu „Stop and Go – adaptacja innowacyjnej metody poradnictwa kariery”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie maksymalnie 1730 godzin usług w charakterze eksperta, (kod CPV 73000000-2) w ramach projektu „Stop and Go – adaptacja innowacyjnej metody poradnictwa kariery” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Przewidziane jest zaangażowanie na okres od września 2018 r. i nie dłużej niż do 31 maja 2020 r.
Zapytanie ofertowe – ekspert – 1_2018_SG
Załącznik nr 1 do zapytania 1_SG_2018
Załącznik nr 2 Arkusz oceny kandydata na eksperta do zapytania 1_SG_2018
OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ do zapytania 1_SG_2018
Prosimy o złożenie ofert do 1.09.2018 r. mailem na adres anna.starostka@fundacjaimago.pl (liczy się data wpływu) lub w siedzibie Fundacji we Wrocławiu, przy ul. Hallera 123 do godziny 23:59 w ww. dniu (liczy się data fizycznego dostarczenia dokumentów).
Biuro Projektu:
FUNDACJA IMAGO
ul. Hallera 123, Wrocław 53-201
tel.: 519 055 411, 513 362 807
poniedziałek-piątek 10:00 do 16:00
Punkt kontaktowy
BIURO FUNDACJI IMAGO
ul. Żorska 14, 44-203 Rybnik
tel.: 504 565 301
poniedziałek-piątek 10:00 do 16:00
mail: anna.starostka@fundacjaimago.pl
Harmonogram wsparcia – warsztat partycypacyjny po zakończeniu testowania – zadanie 3 E.
harmonogram_warsztatów 25.02.2020
Poniżej zamieszczamy harmonogram sesji poradniczych organizowanych w poszczególnych urzędach:
- Fundacja Imago, Ząbkowice Śląskie:
Harmonogram wsparcia w projekcie – sesje poradnicze grupowe w PUP Ząbkowice Śląskie
- Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku:
Harmonogram wsparcia w projekcie – sesje poradnicze grupowe w PUP Kluczbork g.1 (3)
- Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku:
Harmonogram-wsparcia-w-projekcie-sesje-poradnicze-grupowe-w-PUP-Prudnikv.3
- Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach:
Harmonogram wsparcia w projekcie – sesje poradnicze grupowe w PUP Świętochłowice
- Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu:
harmonogram wsparcia w projekcie – sesje poradnicze grupowe w PUP Zabrze
- Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu Zdroju
Harmonogram wsparcia w projekcie – sesje poradnicze grupowe w PUP Jastrzębie
- Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Harmonogram-wsparcia-w-projekcie-sesje-poradnicze-grupowe-w-PUP-NYSA-1
- Spółdzielnia Socjalna „Parasol” w Nysie
Harmonogram wsparcia w projekcie – sesje poradnicze grupowe w Spółdzielni Parasol w Nysie
Poniżej zamieszczamy aktualny harmonogram wsparcia w projekcie:
harmonogram-wsparcia-w-projekcie_6 29.10.2019
(aktualizacja w dniu 29.10.2019)
Jastrzębie Zdrój :
Lokalny Program Rewitalizacji obejmuje następujące tereny (strefy, dzielnice, ulice itp.) :
Os. Przyjaźń, Os. 1000-lecia Szeroka, Os. Jastrzębie Górne i Dolne, Os. Zofiówka, Os. Gwarków¸ Os. Zdrój, Ulica Gagarina 108, 110, 112, 116
LPR – Miasta i Gminy Jastrzębie Zdrój
LPR – Miasta i Gminy Jastrzębie Zdrój – OBSZARY REWITALIZACJI
Kluczbork:
Lokalny Program Rewitalizacji obejmuje następujące tereny (strefy, dzielnice, ulice itp.) :
Armii Krajowej, Bankową, Damrota,Drukarską, Generała Pułaskiego, Grunwaldzką, Krakowską, Kopernika, Kościelną, Krótką, Krzywą, Ks. Ściegiennego, Marszałka Piłsudskiego, Mickiewicza, Paderewskiego, Parkową, Piekarską, Piastowską, Plac Gdacjusza, Plac Matejki, Plac Niepodległości, Podwale, Rynek, Skłodowskiej-Curie, Szewską, Wąską, Zamkową, Jana Pawła II, Broniewskiego, Tuwima, Szenwalda, Morcinka, Gałczyńskiego oraz fragment ul. Byczyńskiej
LPR-Miasta i Gminy Kluczbork – OBSZARY REWITALIZACJI
Nysa:
Lokalny Program Rewitalizacji obejmuje następujące tereny (strefy, dzielnice, ulice itp.) :
Centrum miasta Nysa: (wraz z ulicami: 22-go Stycznia, Aleja Józefa Lompy, Aleja Teodora Roosevelta, Armii Krajowej, Batalionów Chłopskich,Bielawska, Biskupa Jarosława, Bohaterów Warszawy, Bolesława Krzywoustego, Bracka, Brata Dionizego, Wegnera, Brata Rajmunda Kasperczyka, Celna, Cypriana Kamila Norwida, Daniela Chodowieckiego, Emilii Gierczak, Forteczna, Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury, Fryderyka Szopena, Grodzka, Grzybowa, Henryka Siemiradzkiego, Jana Henryka Dąbrowskiego, Jana III Sobieskiego, Jana Matejki, Józefa Bema, Józefa Ignacego Kraszewskiego, Kamienna, Karola Marcinkowskiego, Karola Miarki, Kolejowa, Kowalska, Krakowska, Kramarska, Królowej Jadwigi, Księdza J.Kądziołki, Kupiecka, Majora Henryka Sucharskiego, Mariacka, Marii Curie Skłodowskiej, Mazowiecka, Mostowa, Ogrodowa, Ojca Benno Sonsalli, Oskara Kolberga, Parkowa, Partyzantów, Piastowska, Plac im. Kazmierza Albina Zalewskiego, Plac Jana Pawła II,Plac katedralny, Plac Kopernika, Plac Kościelny, Plac Luedinhausen, Plac Paderewskiego, Plac Staromiejski, Prudnicka, Racławicka, Rondo Jana Pawła II, Rondo Legii Polsko-Włoskiej, Rondo Niepodległości, Rondo Pamięci Ofiar Katynia, Rondo Partnerstwa Powiatów, Rondo Solidarności, Rynek, Rynek Garncarski, Rynek Solny, Stanisława Moniuszki, Stanisława Wyspiańskiego, Sukiennicza, Św. Piotra, Teatralna, Tkacka, Waleriana Łukasińskiego, Wałowa, Warszawska, Wincentego Pola, Wita Stwosza, Władysława Orkana, Michała Drzymały, Wolności, Wołyńska, Wrocławska, Wyzwolenia, Zjednoczenia, Szlak Chrobrego, Kościuszki, Poniatowskiego, Słowiańska, Ujejskiego )
LPR – Miasta i Gminy Nysa – OBSZARY REWITALIZACJI
Prudnik:
Lokalny Program Rewitalizacji obejmuje następujące tereny (strefy, dzielnice, ulice itp.) :
Armii Krajowej, Gimnazjalna, Mickiewicza, Młyńska, Szkolna, Traugutta
LPR – Miasta i Gminy Prudnik – OBSZARY REWITALIZACJI
Świętochłowice:
Lokalny Program Rewitalizacji obejmuje następujące tereny (strefy, dzielnice, ulice itp.) :
Lipiny, Chropaczów, Centrum, Zgoda
LPR – Miasta i Gminy Świętochłowice
LPR – Miasta i Gminy Świętochłowice – OBSZARY REWITALIZACJI
Wałbrzych:
Lokalny Program Rewitalizacji obejmuje następujące tereny (strefy, dzielnice, ulice itp.) :
Biały Kamień, Stary Zdrój, Śródmieście, Sobięcin, Nowe Miasto, Podgórze
LPR – Miasta i Gminy Wałbrzych
LPR – Miasta i Gminy Wałbrzych – OBSZARY REWITALIZACJI
Zabrze:
Lokalny Program Rewitalizacji obejmuje następujące tereny (strefy, dzielnice, ulice itp.) :
Mikulczyce, Biskupice, Centrum Północ, Centrum Południe, Zandka, Guido, Zaborze Południe, Zaborze Północ, Maciejów.
LPR – Miasta i Gminy Zabrze OBSZARY REWITALIZACJI
Ząbkowice Śląskie:
Lokalny Program Rewitalizacji obejmuje następujące tereny (strefy, dzielnice, ulice itp.) :
Centrum miasta Ząbkowice Śląskie (wraz z ulicami: 1 maja, Al. Niepodległości, Aliantów, Armii Krajowej, Batalionów Chłopskich, Bolesława Chrobrego, Bohaterów Getta 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 15, 17,21 ,Botwina , Ciasna, Długa, Dolnośląska, Grunwaldzka, Handlowa, Kamieniecka 1, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 3, 5, 7, 24, 28, 30, 32, 9, 9a, 34, 36 , Kłodzka, Kolejowa, Konopnickiej, Kościuszki, Krótka, Krzywa, Kusocińskiego, Legnicka 1, 3, 3a, 5, 7, 4, 6, 4a, 8, 8a, 8b, 10, 21, 17, 13, 11
, Lipowa, Ogrodowa, Orkana 16, 18, 38, 40, 42, 44, 48, 19, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35 , Partyzantów, Plac Jana Pawła II, plac M. Skłodowskiej – Curie, Poprzeczna, Powstańców Warszawy, Proletariatczyków, Prusa, Rynek, Sienkiewicza, Staszica, Strażacka, Szpitalna, Wrocławska 1, 6, 2 , Ziębicka 2, 4, 6, 8, 12, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 34, 36, 38, 40, 42, 35, 33, 31, 29, 25, 23, 21, 19, 15, 11, 7, 3 , Żeromskiego, Reymonta, Św. Wojciecha, Słowackiego )
LPR – Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie
LPR – Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie – OBSZARY REWITALIZACJI
LISTA INSTYTUCJI UCZESTNICZĄCYCH W TESTOWANIU ADAPTOWANEJ W PROJEKCIE METODY STOP AND GO:
WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE
PUP Jastrzębie Zdrój, ul. Pszczyńska 134
PUP Świętochłowice, ul. Plebiscytowa 3
PUP Zabrze, ul. Pl. Krakowski 9
WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE
PUP Wałbrzych, ul. Ogrodowa 5B
PUP Ząbkowice Śląskie, ul. Powstańców Warszawy 7
Fundacja Imago, ul. Hallera 123
WOJEWÓDZTWO OPOLSKIE
PUP Kluczbork, ul. Sienkiewicza 22B
PUP Nysa, ul. Słowiańska 19
Spółdzielnia Socjalna „Parasol”, ul. Prusa 14
PUP Prudnik, ul. Jagiellońska 21